Het gaat wel, maar sommige dagen iets minder
.
Ik las dat Bas Heijne van zijn vooruitgangsgeloof is gevallen, sindsdien heeft hij, zullen we maar zeggen, last van 'onbehagen'.

Ik dus ook zoiets.

Ik ben activist geworden omdat ik GroenLinks gezien had en dacht: wat zullen we nu iets gaan doen?

Ik wist eerder wel dat er slecht is in de wereld, maar dat heb ik nu dan meer echt gezien. En het slecht is niet wat aan me vreet, dat kan ik wel wegstoppen (nog), maar dat iedereen, net als ik, eerder, het niet ziet, dat is zo erg.

Ik zou het fijn vinden als iedereen No Is Not Enough, van Naomi Klein leest en vooral niet D66 stemt. Dat is wat *jij* kunt doen om *mij* beter te laten voelen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

'Allahu Akbar'

Witte Onschuld en Joris Luyendijk

Ik kwam er vorige week achter dat online pokeren in Nederland gelegaliseerd is